Cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină. CELE MAI BUNE RUTINE DE ANTRENAMENT FEMININ - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Pierdere în greutate de rutină de sex feminin

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Prânzuri cu Triceps Extensie Multe femei caută o rutină de antrenament rapidă și eficientă care să vizeze abdomenul, șoldurile, fundul și coapsele. Cele mai bune rutine de antrenament feminin sunt exerciții combinate care tonifiază mușchii fără a se aglomera.

1. Știi că trebuie să slăbești

Potrivit lui Mike Stephano, autorul și expertul în fitness, organismul răspunde la accelerații, ghemuțe și lungi, deoarece lucrează direct cvadricepsul din față și spatele, hamstrings și fundul în același timp.

De asemenea, folosesc mușchii inferiori ai spatelui și ai abdomenului ca stabilizatori. Când se adaugă greutăți gratuite, veți angaja și mușchii în brațe și umeri. Un antrenament de formare a forței, care îți crește ritmul cardiac, te va ajuta să obții aspectul tonifiat pe care își dorește orice femeie. O femeie face exerciții exterioare.

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Adăugarea unei prese pentru umeri nu numai că va sculpta și vă va tonifica mușchii umărului, dar va ajuta să ardeți grăsimile crescând ritmul cardiac. Acest exercițiu vă va ajuta, de asemenea, să vă consolidați mușchii abdominali de bază provocându-vă echilibrul.

Începeți să vă țineți greutățile pe părțile dvs.

Articole recomandate: A fi obez nu este un semn de sănătate bună. Potrivit Institutelor Naționale de Sănătate, bolile legate de obezitate revendică aproximativ Deci, dacă sunteți supraponderal, trebuie să pierdeți flaconul. Desigur, pierderea în greutate necesită timp, angajament și muncă fizică și nu este aproape niciodată o călătorie lină. Iată însă câteva sfaturi și trucuri pentru a începe pierderea în greutate, a pierde în greutate cu succes și a menține pierderea în greutate.

Ar trebui să ai o postură bună, ceea ce înseamnă că umerii sunt trase înapoi, mușchii stomacului sunt strânși, iar picioarele sunt la distanță de șold. Plasează piciorul drept în centru și complet pe pas și asigură-te că te simți echilibrat. Țineți mâna stângă până la umăr.

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Pune toată greutatea pe piciorul drept, ridică-te și ridică-ți genunchiul stâng în fața ta în timp ce apasă greutatea mâinii drepte până în tavan. Faceți opt până la 12 repetări și repetați pe partea cealaltă.

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Stabilități cu pereți cu bile de stabilitate cu bucle Bicep Stâlpii de perete cu bile de stabilitate vă vor consolida și vă vor tonifica picioarele în timp ce vă vor ajuta să strângeți fundul. Conform Consiliului american pentru exerciții, ghearele sunt cel mai eficient exercițiu în consolidarea mușchilor gluteus maximus. Împerecheat cu un bucl bicep, acest exercițiu de combinație vă va sculpta și mușchii bicep din fața brațului superior.

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Începeți să stați cu cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină în spate, cu brațele în jos în lateral, cu pierderea în greutate pe lună stomacului strânși și cu picioarele distanțate de șold. Așezați-vă mingea de stabilitate de perete și aplecați-vă cu atenție împotriva acestuia, poziționând mingea în partea din spate.

  • Cum să începeți să pierdeți în greutate acum - 51 de moduri diferite - Ingrijirea Pielii -
  • Pierde tehnicile de grăsime pentru burtă
  • Slimming ceai roz cutie
  • Pierderea în greutate prin perimenopauză
  • La începutul menopauzei, este important să vizitați un endocrinolog.
  • Câte kj pe zi pierde în greutate

Îndepărtați-vă picioarele până când sunt la aproximativ 2 metri de perete. Păstrându-ți greutatea pe călcâiele picioarelor, alunecați încet în timp ce îndoiți coatele și curbați greutățile în sus. Întrerupeți și mențineți apăsat timp de 5 secunde când sunteți aproape într-o poziție de ședere, apoi alunecați încet în timp ce cobori greutățile în jos.

Nu alunecați șoldurile mai jos decât genunchii și nu lăsați genunchii să treacă peste degetele de la picioare.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Pierdere în greutate de rutină de sex feminin Cristal-Urzeală Dacă îți place să consumi cină în prezența femeilor care se plimbau să poarte hârtii și tanga cusute, atunci strada Cipriani 42nd a fost locul unde să fii joi seara. Practic, acestea oferă servicii financiare femeilor din țările din lumea a treia care nu au conturi bancare sau alte mijloace de abilitare financiară. Michelle Rodriguez D.

Faceți opt până la 12 repetări și repetați. Prânzuri cu Triceps Extensie Lunges ridică și sculptează-ți fundul și tonifică-ți mușchii picioarelor.

Step-up cu umeri apăsate

În combinație cu o extensie de triceps, acest exercițiu va ajuta la strângerea spatelui brațului superior. Păstrează-ți echilibrul punându-ți greutatea în călcâiul piciorului drept și degetele de la piciorul stâng.

cea mai bună rutină de pierdere în greutate feminină

Calcaiul stâng ar trebui să fie ridicat și ar trebui să fiți capabil să ridicați și să vă rătăciți degetele de la picioare, dacă forma dvs. Îndoaieți coatele și coborâți încet genunchiul drept, în jos, până la un unghi de 90 de grade în timp ce întindeți antebrațele în spatele corpului, deplasându-vă de articulația cotului, astfel încât brațele să fie acum drepte.

Ridicați treptat genunchiul înapoi în timp ce coborâți greutățile mâinii în jos până la poziția inițială. Asigurați-vă că genunchiul drept nu depășește degetele de la picioare în timp ce cobori.

Asevedeași