Cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală, Calculează-ți greutatea ideală

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime!

Cum să calculați procentul pierderii în greutate: să vă mențineți la curent cu progresele în ceea ce privește pierderea în greutate by admin Posted on iunie 2, Pierderea în greutate este una dintre cele mai frecvente probleme din vremurile noastre moderne. A devenit atât de răspândit încât poți găsi chiar și emisiuni TV în care oamenii cu greutate excesivă concurează pentru premii. Ca regulă generală, procentul pierderii în greutate de către fiecare participant este comparat pentru a ști cine este în frunte și cine în cele din urmă este câștigătorul.

Prin extensie, există un interes al multor oameni din întreaga lume cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală doresc să știe cum să își determine procentul de slăbire. Dacă sunteți unul dintre ei, acest articol vă va fi de ajutor. Așadar, vă puteți întreba cum se calculează efectiv și corect procentul de pierdere în greutate?

Citiți mai departe pentru a afla acest lucru! Cum se calculează procentul de pierdere în greutate: formula Deci, dacă doriți să determinați procentul de pierdere în greutate, ar trebui să faceți câțiva pași 3 : Aflați câte kilograme ați pierdut.

cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală

Împarte acest număr la greutatea inițială. În cele din urmă, înmulțiți răspunsul cu pentru a obține procentajul. Pentru o mai bună înțelegere, să ne imaginăm o persoană care cântărește de kilograme.

cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală

De ce este util? Această formulă este unul dintre cei mai populari estimatori ai pierderii în greutate. Puteți utiliza această metodă pentru a evalua cantitatea de greutate pe care o pierdeți ca procent și nu doar în numărul de kilograme.

Dacă ți-ai început călătoria de slăbire împreună cu prietenii sau familia, acesta este un mod frumos de a o face într-o formă de concurență prietenoasă, ca la emisiunile TV. Dacă un participant cântărește de kilograme și altul —poate participa în mod egal la competiție, deoarece rezultatele vor fi comparate în procente.

cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală

Acesta este, de asemenea, un mod frumos de a vă motiva și de a vă monitoriza progresul. Ce poate merge prost? Dacă ați decis să faceți un eveniment competitiv din acesta, este posibil să găsiți acest lucru motivant și să ajutați participanții să vândă surplusul de lire sterline mai eficient.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

Cu toate acestea, uneori, o astfel de metodă de slăbit poate duce la o serie de probleme. De exemplu, cei care urmăresc greutatea pot stabili o serie de obiceiuri nesănătoase. Unii oameni pot începe să se antreneze mai mult decât este necesar. Este un fapt bine cunoscut că mușchii au nevoie de zile de recuperare. Sarcina fizică determină ruperea țesuturilor musculare, pierderea de lichid și epuizarea glicogenului în mușchii dvs.

Acest lucru pune un mare stres pe corpul dvs. Aceasta este perioada de timp în care corpul tău se adaptează la stresul antrenamentelor și când are efectul antrenamentului tău. Dacă nu aveți zile de recuperare, s-ar putea să vă confruntați cu un sindrom de supraentrenare, care poate fi greu de depășit.

Greutate corporală pentru pierdere de grăsime pdf

Simptomele acestui sindrom sunt dureri de cap, depresie, insomnie, iritabilitate, durere la nivelul articulațiilor și mușchilor, apetit slab și multe altele. Exercitând obsesiv, vă creșteți în mod semnificativ riscurile de a experimenta acest sindrom 4, 5. Citiți mai multe: Planul de antrenament pentru pierderea în greutate pentru bărbați, pentru ca acești lire suplimentare să scape de pe scară Persoanele care participă la evenimente competitive tind să excludă grupuri întregi de alimente din meniul lor zilnic.

Unii oameni nu vor mânca cereale, alții vor evita carnea. Indiferent de grupul de alimente pe care îl interziceți din planul de masă, vă puteți afecta sănătatea generală. Obiceiurile tale alimentare ar trebui să fie perfect echilibrate, astfel încât corpul tău să obțină toate elementele esențiale de care are nevoie. Ar trebui să consumați fructe, legume, cereale integrale, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, pește și alte produse alimentare sănătoase pentru o dietă sănătoasă 6.

  1. În interior și în exterior: înțelegerea conceptelor Calculator indice de masă corporală IMC Procentul de grăsime corporală.
  2. Slimmarea plicurilor
  3. Ea depinde de vârstă și sex.
  4. Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală?
  5. Greutate corporală pentru pierdere de grăsime pdf Corporală greutate pentru Add: ituwodu10 - Date: - Views: - Clicks: Ea decide ca o pierdere in greutate de 1 kilogram pe saptamana Daca sari peste cateva programe de antrenament nu inseamna ca nu poti reveni pe drumul.
  6. Măsurarea grăsimilor corpului Noiembrie Abstract În prezent, nu există un consens privind definirea menținerii greutății la adulți.
  7. Putem obține valoarea MBI împărțind greutatea corporală la pătratul înălțimii corpului.

Un alt obicei prost este acela de a reduce în exces aportul zilnic de energie. Din nou, corpul tău are nevoi și, dacă vrei să fii sănătos, ar trebui să consumi câte calorii este nevoie. Cantitatea de calorii de care aveți nevoie depinde de o serie de factori. Vârsta, stilul de viață, înălțimea și alți factori ar trebui luați în considerare.

Puteți folosi calculatoare online pentru a afla de câte calorii aveți nevoie pe zi. Cu toate acestea, cea mai bună opțiune va fi să consultați un dietetician înregistrat. În acest fel, veți obține, de asemenea, un plan de masă optim care vă va ajuta să mențineți o greutate sănătoasă 8. Din păcate, atunci când se termină o astfel de competiție de slăbire, majoritatea oamenilor sunt foarte susceptibili să nu mai respecte aceste noi obiceiuri.

Drept urmare, recâștigă greutatea pe care lucraseră atât de mult să o piardă. De aceea, acest calculator este mai potrivit pentru persoanele care doresc doar să monitorizeze modul în care își pot atinge obiectivele nutriționale.

Începeți să utilizați aplicația noastră și urmăriți cum se întâmplă magia. Întrebări frecvente Ce particularități ar trebui să știu despre această metodă?

Primul lucru pe care trebuie să-l știți este că procentul de greutate corporală vă permite să determinați pierderea totală în greutate — inclusiv masa musculară. Există și alte calculatoare care vă vor oferi informații mai precise despre pierderea în greutate și starea generală de sănătate.

Din nou, este mai bine să slăbești sub supravegherea unui dietetician. Există alte calcule despre care ar trebui să știu? Știți deja cum să calculați procentajul din pierderea totală în greutate corporală. Această formulă câștigă popularitate în special datorită mass-media. Cu toate acestea, există și alți indicatori care pot fi mult mai utili pentru procesul de slăbire. Mai jos puteți vedea câteva alte calculatoare pentru scăderea în greutate. Această măsurare poate indica, de asemenea, o legătură între greutatea dvs.

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! Ianuarie 11, Timp de citire: 10 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Împreună cu greutatea corporală și greutatea pe care o puteți presa pe bancă, procentul de grăsime este unul dintre cele mai râvnite numere pe care le veți întâlni la sală. Pe lângă statutul legendar al procentului de grăsime, este, de asemenea, una dintre cele mai decisive figuri atunci când vine vorba de progresia fizică.

Acesta este unul dintre cele mai populare moduri de a determina impactul greutății tale asupra sănătății tale. Dacă IMC-ul dvs. Acestea includ hipertensiunea arterială, calculii biliari, bolile cardiovasculare, sindromul metabolic, diabetul de tip II și chiar unele tipuri de cancer. Pentru majoritatea bărbaților și femeilor adulte, un IMC optim este între 18,5 și 24,9. Cei care se află în această gamă sunt considerați sănătoși atunci când vine vorba de greutatea lor.

Persoanele al căror IMC este mai mic de 18,5 sunt considerate subponderale. Persoanele al căror IMC este cuprins între 25 și 29,9 sunt clasificate ca supraponderale. Cei care au peste 30 de intervale vor fi clasificați ca obezi. Cu toate acestea, este important să se ia în considerare faptul că profesioniștii din domeniul sănătății vor putea efectua acest test mai precis decât oricare dintre calculatoarele online.

De exemplu, mușchii sunt mai densi și mai grei decât țesuturile adipoase.

Cum să găsiți procente de pierdere în greutate corporală

De aceea, persoanele cu masă musculară mare de exemplu, sportivii pot avea o greutate sănătoasă, chiar dacă indicatorii IMC arată că sunt supraponderali sau obezi. De aceea, este întotdeauna mai bine să vă consultați medicul sau dieteticianul decât să faceți totul pe cont propriu 7.

În primul rând, ar trebui să înțelegeți ce este de fapt compoziția corpului dumneavoastră. Practic, corpul tău este format din două tipuri de masă — grăsime corporală și masă fără grăsime. Există țesuturi esențiale de grăsime care vă ajută corpul să funcționeze corect și să vă protejeze organele interne. Un alt tip de grăsime corporală este cunoscut sub numele de exces de grăsime, care dăunează corpului dumneavoastră.

Masa fără grăsime include oase, mușchi, lichide și țesuturi. Deci, grăsimea corporală și masa fără grăsime sunt compoziția corpului dumneavoastră. Procentul de grăsime corporală este o măsurare a compoziției corpului, care indică cât de mult din greutatea dumneavoastră vă ia grăsimea corporală.

Nu există formule procentuale de grăsime corporală.

Jeunesse Longevity TV - Episode 9 - Obesity

Dacă doriți să aflați această măsurare, va trebui să utilizați instrumente și tehnici specifice, cum cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală fi măsurarea pliurilor cutanate și analiza impedanței bioelectrice.

Ambele trebuie făcute de un profesionist calificat în domeniul sănătății 1, 2. Concluzie Deci, cum se calculează procentul pierderii în greutate? Acum știți această formulă simplă și cum vă poate ajuta să vă vedeți progresul și să rămâneți motivați. Singurul lucru pe care trebuie să-l amintiți este că este esențial să slăbiți într-un mod sigur și sănătos. Asigurați-vă că urmați un model alimentar bine echilibrat și nu uitați de exercițiile fizice regulate.

Amintiți-vă importanța somnului de înaltă calitate în cantitățile necesare și pentru a vă crystal breeze pierdere în greutate nivelul de stres. Aceste mici trucuri vă vor ajuta să mențineți o greutate sănătoasă și să vă susțineți buna funcționare a corpului în general. Dacă ați decis să vă schimbați dieta sau rutina de antrenament, este mai bine să discutați mai întâi cu medicul dumneavoastră sau cu dieteticianul.

Calculează-ți greutatea ideală

Aveți grijă de dvs. Încercați acest antrenament de 20 de minute pe tot corpul acasă, pentru a vă ajuta corpul să se simtă mai puternic și mai sănătos. Nu înlocuiește sfatul sau ajutorul profesionist și nu ar trebui să se bazeze pe acesta pentru a lua decizii de niciun fel. Orice acțiune pe care o întreprindeți cu privire la informațiile prezentate în acest articol este strict pe propria răspundere și risc!

cum de a determina procentul pierdere în greutate corporală

Asevedeași