Dieta 4/ 20

Adevarul despre Intermittent Fasting (Postul Intermitent)

SERVICIILE MELE

Avertisment: Cine nu poate? Deși postul are multe beneficii dovedite, încă este dieta 4/ 20 practică controversată. Există un pericol atunci când este cuplat cu anumite medicamente, caz în care consultul unui medic este necesar deoarece dozele trebuie ajustate. NU este recomandat pentru femei însărcinate sau care alăptează, copii sub 18 ani sau oameni subponderali, ce suferă de o tulburare de alimentație cum ar fi anorexia. Acest articol se adresează adulților cu discernământ și nu înlocuiește sfatul unui medic.

CITEȘTE despre POSTUL INTERMITENT. Vedete care au slăbit și metodele exacte folosite de ele

Cum se practică? Îți alegi un interval orar zilnic în care să nu mănânci. Poți alege ce intervale orare vrei și orice durată vrei. Pentru ușurință, protocoalele standard despre care s-a scris în literatura de specialitate sunt: — mănânci într-o fereastră de 11 ore, te abții în restul de 13 ore neîntrerupte.

Acesta ar fi ritmul cicardian normal al organismului.

dieta 4/ 20 se întinde pentru a arde grăsimea picioarelor

De exemplu poți avea prima masă la 9 dimineața și ultima masă până în ora De exemplu poți avea prânzul la ora 13 și cina între orele 20 și De exemplu poți avea prânzul la ora 14 și cina între 19 și Mulți oameni preferă OMAD ca și stil de viață datorită simplității și eficienței în slăbire.

De exemplu poți avea o gustare la ora 16, după care dieta 4/ 20 cea mare o poți avea între 19 și Sau poți mânca o gustare la ora 10 dimineața, după care poți avea un prânz îndestulător la Gustarea nu este obligatorie, ci opțională.

Introducere

Poți alege propriul interval orar oana radu cu ce a slabit fereastra de festin.

Poți alege fereastra de dimineață spre prânz, o poți alege după-masă, poți avea aceeași fereastră în fiecare zi, sau poți varia în funcție de planuri și de ziua săptămânii.

Reguli pentru un post curat Nu uitați, în post nu este vorba de restricție calorică, ci de prelungirea anumitor procese metabolice, cum ar fi autofagia, lipoliza, inhibiția canalului mTOR, etc.

Ar fi permise, dar nu cele de fructe, sau cele cu gust dulceag adică dacă n-au gust amărui, nu sunt bune.

Dieta înfometării pe intervale (intermittent fasting) – eficientă pentru slăbit sau nu prea?

Eu personal le evit, pentru că-mi trezesc apetitul și trezirea apetitului ca semnal la ceea ce bei este un semn de întrerupere a postului. Orice altceva, răspunsul este probabil NU. Lipsa caloriilor nu este suficientă.

dieta 4/ 20 cum de a pierde aplicația în greutate

Există studii ce arată că corpul răspunde la mâncare din momentul în care ne atinge papilele gustative. De exemplu pancreasul poate începe secreția de insulină dieta 4/ 20 momentul în care un gust dulce ne atinge limba.

Și astfel orice mâncare sau băutură în afară de cele agreate va întrerupe postul. Deasemenea există și un motiv practic pentru a evita întreruperea postului din greșeală.

Orice bagi în gură, în afară de apă, îți trezește apetitul și astfel că postul devine mai greu, iar adaptarea metabolică va întârzia.

Ce este postul intermitent și de ce este eficient pentru slăbire

Pentru mai multe detalii vezi: E cafeaua permisă în post? Întrebări frecvente Nu este postul înformetare? Nu, postul intermitent diferă de înfometare prin control.

dieta 4/ 20 ecoslim si trova în farmacia

Înfometarea este absența involuntară a mâncării. Nu este deliberată sau controlată. Postul pe de altă parte este abstinența voluntară de la mâncare pentru motive spirituale sau pentru îmbunătățirea sănătății.

Ce este postul intermitent și de ce este eficient pentru slăbire

Mâncarea este disponibilă, însă alegi să nu o mănânci. Asta se poate întâmpla pentru o perioadă de timp, de la câteva ore, la câteva zile. Poți începe postul când vrei și te poți opri când vrei. Nu este postul similar cu restricțiile calorice? Deși postul face în mod clar managementul caloriilor mai ușor, postul nu presupune neapărat o restricție calorică zilnică.

Deasemenea postul are avantajul de reglare a metabolismului datorită efectelor sale printre care: Mărirea sensibilității la insulină referințe Notă: ca să fim drepți și restricția calorică are acest efect logic, cu cât mănânci mai puțin, cu atât stimulezi mai puțin pancreasulînsă restricția calorică pe termen lung nu este fezabilă, pe când postul da Prevenirea secreției de insulină în timpul postului, ce ajută procesul de lipoliză dieta 4/ 20 energiei din propriul strat de grăsime Îmbunătățirea procesului de autofagie referințe Nu reduce rata metabolica bazală energia consumată de corp când se odihneșteprincipala problemă cu restricția calorică vezi referințe Prezentări video în engleză.

Asevedeași