Fast mod de a pierde grăsimea toracică

fast mod de a pierde grăsimea toracică

Exerciții Cele mai bune 18 exerciții de podea pentru a pierde rapid în greutate acasă A avea un corp perfect tonifiat este un vis devenit realitate! Dar odată cu programul încărcat, toată lumea are aceste zile, mersul la o sală de gimnastică poate fi o bătaie de cap și cumpărarea de echipamente costisitoare. Ce se întâmplă dacă există o modalitate rentabilă de a slăbi? Exercițiile de podea sunt o modalitate excelentă de a rămâne în formă.

Exercițiile de podea tonifică diferite secțiuni ale corpului, oferindu-vă un aspect fascinant. Diversi experți în fitness au sugerat că acestea sunt bune pentru abdomenul și coapsele interioare. Explorează acest articol pentru o idee de bază despre exercițiile de podea pentru a pierde în greutate. Ce sunt exercițiile pe podea? Uneori uităm de frumusețea și eficacitatea lucrurilor simple din viață.

truvision pierdere de scădere în greutate leneș de pierdere în greutate hacks

Exercițiile de podea pe un covor de podea sunt unul dintre acele lucruri simple care nu necesită echipament de înaltă tehnologie. Dacă încorporezi rutine de pardoseală în rutina ta de a construi mușchi semnificativi în corpul tău, cum ar fi forța de bază, rezistența musculară și flexibilitatea, acest lucru ajută la arderea grăsimilor și la forma generală a corpului tău.

Tipuri de exerciții de podea: Exercițiile de podea implică o mulțime de mușchi din corpul nostru. Multe sarcini includ sau vizează o anumită parte a corpului. Lunges este o întindere comună care avantajează mușchii picioarelor. O sesiune de antrenament abdominală omniprezentă folosind podeaua este tipică.

Crunch este unul dintre acele exerciții de reducere a grăsimilor. Abilitatea de bază este consolidată în unele exerciții de podea fără a implica niciun grup muscular.

Cum sa pierzi grasimea din burta unui barbat si a unei femei - Preparate June

Exercițiile statice de podea sunt o parte esențială a acestor rutine de podea, ceea ce înseamnă că mișcarea corpului este foarte redusă. Plank este cel mai bun exemplu de exerciții de podea.

Avantajele exercițiilor la etaj: Exercițiile de podea îmbunătățesc procesul de digestie și sporesc controlul vezicii urinare. Reduce riscul de prolaps de organe. Antrenamentele pe podea ajută femeile să-și revină mai bine și mai rapid după livrare. Recuperarea după operație este ușoară cu aceste exerciții. Pierderea în greutate conferă încredere și îmbunătățește calitatea vieții. Antrenamente bune pe podea pentru începători: Aici am înrolat 18 exerciții simple și ușoare de podea pentru a slăbi rapid acasă.

Să aruncăm o privire asupra lor. Kness To Chest: Șoldurile și mușchii spatelui inferior coloana lombară sunt cei mai afectați cu întinderea de la genunchi la piept.

  1. Prezentare generală Pe lângă reducerea esteticii, grăsimea burții vă pune de asemenea un risc mai mare de diferite afecțiuni de sănătate.
  2. Cum să pierzi grăsimea din burtă în 2 săptămâni 1 lună pentru a pierde grăsimea din burtă

De asemenea, ameliorează presiunea asupra nervilor spinali. Ajută la pierderea grăsimii din jurul burții și a coapselor. Cum se face: Intinde-te drept pe spate cu mainile de ambele parti.

Acum pliați încet genunchii până la piept și țineți-i cu mâinile.

UN MOD SĂNĂTOS DE A PIERDE RAPID 10 KILOGRAME - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Țineți-le acolo timp de 10 secunde și apoi aduceți-vă picioarele înapoi în poziția inițială. Repetați același proces de 10 până la 15 ori pentru pierderea eficientă de grăsime. Bicicletă: Crunch-ul bicicletei este un mod excelent de a vă activa mușchii rectali și abdominali fast mod de a pierde grăsimea toracică.

pierdere în greutate neexplicată și respirație urâtă gdm v2 pierdere în greutate

Acești mușchi sunt tonifiați și ajută la arderea grăsimilor. Cum se face: Așezați-vă plat pe podea, cu spatele apăsat la sol. Așezați mâna în partea din spate a capului și aduceți genunchii spre piept, ridicând omoplații de pe sol. Fast mod de a pierde grăsimea toracică un unghi de 45 de grade față de sol, îndreptându-vă piciorul drept. Întoarceți partea superioară a corpului spre stânga, mișcându-vă cotul drept spre genunchiul stâng. Asigurați-vă că coatele și cutia toracică se mișcă.

Cum să pierzi grăsimea toracică și să creezi un piept bine definit

Repetați aceeași mișcare schimbând laturile pentru a finaliza o repetare. Încercați să faceți trei seturi cu 20 de repetări. Crab Toe Touch: Atingerea degetelor de la picioarele crabului se concentrează în principal pe partea inferioară a spatelui și abdominale.

dieta de slabire carmen bruma pierderea în greutate vyvanse adulți

Mușchii secundari care sunt afectați sunt glutei, ischișorii și mușchii umerilor. Astfel, acest exercițiu reduce foarte mult grăsimile din zonele afectate. Cum se face: Așezați-vă pe covor îndoindu-vă genunchii, așezați picioarele împreună și așezați-vă mâinile chiar în spatele vostru. Ridicați piciorul drept, extindeți-l înainte lovind și atingeți piciorul drept cu mâna stângă. Acum așezați piciorul drept pe covor, dați piciorul stâng înainte și atingeți piciorul stâng cu mâna dreaptă.

Repetați procesul de 10 până la 15 ori pentru a pierde grăsime. Plimbare cu aligatorul: Dacă doriți să aveți un antrenament corporal total care să vă îmbunătățească rezistența, atunci plimbarea cu aligatorul este antrenamentul pentru dvs. Brațele, picioarele, umerii și miezul sunt întărite.

Pentru a obține beneficii maxime, mențineți mișcările lente și controlate. Cum se face: Puneți-vă într-o poziție de presare, cu lățimea umărului între picioare și brațe. Coborâți încet corpul până când trunchiul vă scade la fel de jos. Începeți să mergeți mișcând un genunchi în sus spre coate, alături de mișcarea brațului opus și a piciorului înainte. Repetați procesul de 15 ori.

Câine de pasăre: Un exercițiu de câine de pasăre vă îmbunătățește stabilitatea și activitatea de bază simplă. De asemenea, ajută la obținerea unei coloane vertebrale neutre și ameliorează durerile lombare.

mancare pentru cura de slabire jackson a pierdut în greutate

Ajută la pierderea grăsimilor din șolduri și mușchii spatelui prin întărirea acestora. Cum se face: Coborâți pe fast mod de a pierde grăsimea toracică patru, brațele și genunchii drepți și palmele orientate în jos.

Ridicați mâna dreaptă și piciorul stâng, menținându-le drepte. Țineți șoldurile pătrate și păstrați-vă picioarele și mâinile doar atât cât vă permite corpul. Țineți-vă câteva secunde și reveniți la poziția cu patru paturi. Pe parcursul întregului exercițiu, menține-ți abdomenele angajate. Fă-o de 10 până la 15 ori cu fiecare picior, continuă să alternezi între picioare. Exercițiu Cobra de podea: Exercițiul de cobra pe podea este cel mai bun mod de a întări mușchii dintre omoplați. Întinderile din această poziție provoacă pierderea de grăsime în zona abdominală; cu alte cuvinte, grăsimea de pe burtă.

Cum se face: Puneți palmele cu fața în jos la nivelul umerilor. Ridicați încet partea superioară a corpului. Tranziția trebuie să fie foarte lină. Îndoiți-vă înapoi cât de mult vă permite corpul. Această tehnică de întindere fast mod de a pierde grăsimea toracică creșterea celulelor și vă crește înălțimea cu o practică continuă.

Începeți cu 3 până la patru seturi pe zi și puteți crește odată cu antrenamentul. Ascensoare laterale pentru picioare: Ridicatoarele laterale ale picioarelor sunt întinderi care vă îmbunătățesc postura, flexibilitatea și echilibrul corpului și crește viteza membrelor.

Acest exercițiu vizează mușchii din partea inferioară a corpului. Cum se face: Așezați-vă pe podea lateral. Păstrați picioarele drepte și mâna inferioară sub cap și mâna superioară pentru a vă echilibra corpul. Ridicați încet piciorul superior cât mai mult posibil și țineți-l acolo timp de 3 secunde. Aduceți încet piciorul în jos. Repetați aceeași procedură, alternând între picioare. Exercițiu Bridge: Dacă doriți să vă consolidați mușchii fesierilor și ischișorilor, atunci adăugați exerciții de punte la regimul de antrenament.

Îmbunătățește stabilitatea nucleului și vizează mușchii abdominali și musculatura inferioară a spatelui și a șoldului atunci când este realizat corect.

Cum se face: Așezați-vă pe spate cu genunchii pliați și un spațiu de lățime a genunchiului între picioare. Așezați-vă mâinile de ambele părți ale corpului. Acum, aplicând presiune pe mâini, ridicați șoldurile și partea superioară a corpului și țineți-le cât mai mult timp. Trageți încet șoldurile și trunchiul în poziție de repaus.

Repetați aceeași rutină de 15 ori și puteți crește numărul treptat. Lovituri de măgar: Loviturile de măgar sunt un exercițiu care vizează fesierii. Deoarece întregul corp trebuie să rămână stabil în timpul acestui exercițiu, acesta funcționează mușchii nucleului și umărului.

Goldfüchse (de)

Tonifierea mușchilor reduce grăsimea și mărește forța musculară. Cum se face: Culcați-vă pe covorul de yoga cu coatele și genunchii atingând solul. Ridicați încet partea superioară a corpului spre tavan și vedeți-vă că coatele, genunchii și tocurile sunt în linie dreaptă. Țineți coatele ferm pe sol și păstrați capul și trunchiul drept.

Acum, ridicați piciorul drept și întindeți-l cât puteți, păstrând genunchiul stâng intact pe podea. Asigurați-vă că piciorul drept este îndreptat spre tavan și extindeți-l în poziția sus și jos fără a mișca genunchiul stâng sau partea superioară a corpului.

CEL MAI RAPID MOD DE A PIERDE 35 DE KILOGRAME - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

Veți putea simți presiune în zona fundului. Repetați același lucru de minim 10 ori într-un picior și treceți la celălalt picior Scânduri: Scândurile sunt un exercițiu central de rezistență care lucrează în trei dimensiuni. Este un antrenament în care corpul tău ar trebui să mențină o poziție similară cu o împingere pentru cât mai mult timp posibil. Cum se face: Acesta este unul dintre exercițiile de bază de efectuat pe podea. Pune-te într-o poziție push-up.

Nu vă îndoiți și păstrați corpul drept cu mâinile și degetele de la puteți pierde în greutate bmxing atingând solul. Încercați să rămâneți în această poziție timp de 10 până la 20 de secunde și repetați de zece ori. Luați-vă odihnă de 5 secunde între ele pentru a vă relaxa.

Sehen Goldfüchse - Kostenlos Online de

Push-Ups: Push-up-urile sunt considerate ca antrenament de forță. Dar pentru o sesiune de antrenament bine rotunjită, adăugați câteva rutine de podea pentru pierderea eficientă în greutate. Cum se face: Dormi pe podea cu fața spre podea. Păstrați picioarele drepte și palmele cu fața în jos lângă piept. Echilibrează-ți corpul pe mâini, îndoind coatele. Ridicați încet corpul, echilibrându-vă corpul pe palmele și degetele de la picioare. Împingeți corpul în sus și în jos fără ca genunchii să se îndoaie și să atingă solul.

Puteți începe cu zece repetări

Asevedeași