Fâie de ardere pentru ectomorfe

fâie de ardere pentru ectomorfe

Este de la persoane cu un astfel de tip de fizic, se obțin excelent culturisti.

Ce tipuri de fizice sunt oamenii?

Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a da oamenilor frumusețea și puterea corpului uman. Dar merită să ne amintim că grăsimea este, de asemenea, cu ușurință cu mezomorfe, cum ar fi greutatea musculară. Și, în sfârșit endomorphs. Caracteristicile distinctive ale acestui tip de fizic sunt: mâinile și picioarele scurte, dar masive, oase mare tendința de depunere excesivă a grăsimilor indicatoarele de putere sunt scăzute metabolismul a încetinit fața este rotundă, gâtul este scurt.

Acest tip de cifră într-o măsură mai mare caracteristică europenilor. Desigur, o astfel fâie de ardere pentru ectomorfe descriere nu este imediat asociată cu acei tipi de sport care au un corp pompat, dar când modul corect.

Instruire și nutriție arată rezultate bune. Luați, de exemplu, Jay Catins. Pentru a determina modul în care aparține somatotipul dvs. Datele privind raportul dintre circumferința mâinii și tipul fâie de ardere pentru ectomorfe cifre sunt prezentate în tabel. Trebuie remarcat faptul că în forma pură Deasupra tipurilor de cifre enumerate sunt extrem de rare.

În majoritatea cazurilor, observate tipuri mixte: Combinația de ectomorf cu mezomorf sau endomorf cu mesomorf. Apropo, cel mai frapant și bine-cunoscut exemplu de astfel de tipul mixt Fizica este Arnold Schwarzenegger.

Cu ectomomorful său, foarte mare pentru culturist, creșterea, cu toate acestea, capacitatea de a seta masa musculară, metabolismul - toate acestea îi permite în mare parte să o ia la tipul mezomorf de fizic. Cum de a alege modul de antrenament și nutriția persoanelor cu diferite tipuri de fizic? Astfel, cu tipul constituției a decis, este timpul să procedăm direct la formare. Deoarece greutatea musculară a ectomorilor câștigă cu mare dificultate, iar metabolismul lucrează la o viteză de ravă, mușchii încep să testeze deficiența glicogenului, ceea ce afectează negativ calitatea antrenamentelor este extrem de lentă a mușchilor.

Pentru a le face mai eficienți nu este nevoie să vizitați sală de gimnastică prea des. Pauzele dintre formare ar trebui să fie de zile. Pentru a înțelege că puteți merge deja la tren, ascultați starea mușchilor, deoarece este foarte important să nu le depășiți și să dați mușchilor să aibă o vacanță suficientă pentru recuperare.

Dar acele antrenamente rare pe care fâie de ardere pentru ectomorfe veți efectua ar trebui să fie foarte intense de a lucra cu grupuri musculare mari, însoțite de un număr mic de repetări pentru fiecare exercițiu și o odihnă lungă între ele.

Durata antrenamentelor care ia în considerare încălzirea fâie de ardere pentru ectomorfe trebuie să depășească 60 de minute adică nu mai mult de 45 de minute ar trebui să se afle pe sesiunea principală de antrenamentiar antrenamentul cardio este mai bine să excludă, pentru a nu cheltui calorii prețioase. Nutriția joacă un rol special în acest proces. Ar trebui să fie intensă, calorii.

După încheierea antrenamentului, acesta trebuie să fie obligatoriu fereastra de carbohidrați. În plus, se recomandă să mâncați înainte de culcare, deoarece procesele catabolice care apar în organism noaptea pot să nu permită masa musculară atât de repede cât ar dori.

Cel mai bun dintre toate, dacă este o proteină alimentară bogată brânză de cottage cu conținut scăzut de grăsimi sau cocktail proteic, beți la o oră și jumătate înainte fâie de ardere pentru ectomorfe somn. În ceea ce privește alimentele de carbohidrați, preferința merită trimitere carbohidrați lenți: paste făcute din cereale integrale de grâu, terci, fructe, verdeață, legume, orz, cereale.

Dar dulceul și zahărul ar trebui abandonat. Avantajul trebuie administrat polinesaturat acizi grași conținute în pește și grăsime de pescuitOlive I. Probabil tocmai pentru ectomorfe și a inventat o nutriție specială specială. Acestea prezintă utilizarea aditivilor care conțin acizi omegaSIR în compoziția, vitaminele, precum și cocktailurile și încălzirea proteinelor.

Frecvența utilizării este de 2 ori pe zi. Puteți, de exemplu, dimineața și înainte de culcare. Sau în loc de una dintre cele cinci mese recomandate, dacă nu există timp. Apele trebuie să bea cel puțin 2 litri pe zi. Deci, cine este cu adevărat norocos, deci este mezomorphs.

5 DICAS QUE TODO ECTOMORFO PRECISA SEGUIR

Tendința lor de a clasa pe diverse sporturi este congenitală. Și datorită prezenței unui bun apetit față de fundalul metabolismului rapid, ele sunt ușor de câștigat ușor fâie de ardere pentru ectomorfe suficient de rapid. Dar aici este important să nu exagerați, deoarece stupoarele de grăsime crește cât mai repede ca masa musculară. Un punct important de formare ar trebui să fie combinaţie formare de putere și exercițiu care vizează îmbunătățirea tonului muscular Este necesar să se includă în programul de instruire cardioceea ce va face posibilă forma unei proporții armonioase a corpului.

Frecvența formării în Mesomorphs ar trebui să fie de ori pe săptămână, deoarece rezultatul final depinde de frecvența și intensitatea lor. Carnea Turcia poate fi folosită ca principale surse de proteine, piept de puiouă, pește, lapte și brânză de cabană.

Carbohidrații trebuie să fie lentă, principalele lor surse sunt hrișcă, orez, paste, precum și fructe care pot fi în cantități nelimitate. Trebuie remarcat faptul că diversitatea în nutriție și în formare - aceasta este cheia succesului. Pentru mezomorfe, utilizați și nutriție sportivă. Ultima masă trebuie să fie cu 3 ore înainte de somn.

Și nu uitați de apă - curat, fără gaz și aditivi aromatici. Pe de o parte, endomorfurile sunt cele mai dificil de a crea un corp de vis. Dar, pe de altă parte, setul de masa musculară nu este mai rău decât Mesomorphs.

Aici, principalul lucru este de a reduce volumul fâie de ardere pentru ectomorfe adeziv. În acest scop, va fi eficient cardio sau traseu circular la.

fâie de ardere pentru ectomorfe

Deoarece picioarele naturii de la endomorfs sunt destul de puternice, este exerciții pe fundul corpului Ele sunt date cu cea mai mare ușurință deadlift. Endomorfurile sunt extrem de importante. Este deosebit de important să se monitorizeze indicele glicemic și să evitați utilizarea carbohidraților seara și, chiar mai mult, timpul de noapte. Preferința merită să plătiți carbohidrați fibroși fibreeste mai bine să nu se aplece la carbohidrații de amidon.

De la aditivii sportivi, endomorfele pot fi complet refuzate. După cum sa menționat mai devreme, în forma sa pură, toate aceste tipuri de fizice sunt extrem de rare. De asemenea, se întâmplă că legarea similară cu endomorful este un tip este proiectat ca un ectomorf sau invers, care suferă de ettomorf excesiv de greutate corporală.

Prin urmare, în problema formării, este important să se determine pentru dvs. Aboneaza-te la canalul nostru inTelegramă, grupuri în Bună ziua viitorii proprietari ai corpului embosat!

fâie de ardere pentru ectomorfe

Te-ai întrebat vreodată de ce cineva vine la sala de gimnastică și reușește să cele mai bune proceduri de ardere a grăsimilor un corp frumos pentru 1 —2 ani și cineva și pentru 3 De ani de zile, chiar și în orice Iota nu se poate apropia de indicatorii vizei lor mai de succes? Dar lucrul este ceea ce tipul de fizic este la atlet. Desigur, aceasta este o întrebare cuprinzătoare și este cu siguranță foarte dificil să se răspundă, deoarece există un număr mare de factori responsabili pentru rezultatul final.

De exemplu, sistemul și condițiile de formare, nutriția unui sportiv, aspirații motive interne etc. Desigur, dacă sunteți bolnav de la natură, acest lucru nu înseamnă că puteți uita de visul dvs.

Aici nu încercați doar să pompezi, intri în bătălie aici nu întotdeauna egală Cu genetica sa, reconstruirea originalului, materialul rezultat. Iată fâie de ardere pentru ectomorfe acestea: genetică, tipuri de fizic, cum să vă determinați tipul și tot ceea ce trebuie să vorbim astăzi.

Ce așteptăm, am mers Adresați-vă unei femei despre figura ei și vă va oferi o informație întreagă KIP și nu numai despre tipul de adăugare. Bărbați și chiar mai mulți sportivi novici-culturisti, merită să luăm în considerare sexul opus în ceea ce privește studierea corpului lor fi fiziologie Și ține pasul cu ei. Deci, să începem luminarea cu faptul că fiecare persoană de la naștere este dotată cu un set de semne fiziologice care ne permit să judecăm tipul său de fizic.

Există toate aceste somatotipuri 3 : ektomorf; endomorf. Au făcut numele intrigant? Deci, de la aceste trei tipuri, vă pierderea în greutate din bunny și depinde de Pierdere în greutate tb în fereastră numită: "Voi fi capabil să iau și să devin proprietarul unei proporții impresionante?

50 Best Slăbire și sănătate images in | sănătate, slăbire, remedii naturiste

Notă: Somatotipul unei persoane poate fi schimbat expiratadică natura poate fi "păcăli", trebuie doar să știi cum să o faci și să dai anumite termene Pentru transformare. Determinarea tipului de adăugare, în primul rând, este important să depindă de ce cale să vă atingeți obiectivul de a merge mai departe. Pentru că nu puteți sta imediat acolo fără a cunoaște fundamentele fiziologiei corpului, alegeți un tip greșit de instruire și nutriție Și este foarte lung și nu văd sfârșitul drumului.

Puteți amâna în formare, dar nu puteți primi rezultate tangibile, pentru a merge la obiectiv într-o direcție complet diferită. Pentru a determina apartenența și, într-un fel, clasifică constituția, este necesar să se cunoască caracteristica, inerentă acestui somatotip, parametri.

Acum ne vom uita la ele și va fâie de ardere pentru ectomorfe suficient de clar sub forma următoarei tabele rezumate. Tipul de fizic: trei tipuri principale și semnele lor Deci, ești un ectomorf pur, dacă Ești un mezomorf pur Și în cele din urmă sunteți endomorf pur Cel mai adesea, astfel de forme restante sunt greu de întâlnit în sala de gimnastică, deci este mai bine să se concentreze mai mult "pământesc", de exemplu, astfel Vedeți imaginea.

Deci, să analizăm mai bine fiecare tip de fizic. Tipul fizicului: conversația subiectului Ektomorf.

fâie de ardere pentru ectomorfe

Acest tip nu se distinge printr-un articol și puncte forte bune, deși acestea oameni de acest tip Și nu au grăsimi subcutanate, dar mușchii nu trebuie să observe și ei. Nu știu, auzise adesea că un astfel de somatotip, numit "oase de buruieni" sau "denumi". Câștiga masa musculară pentru ei este destul de sarcina dificila Deși destul de sat. Oprirea procesului de antrenament se poate transforma într-o pierdere atât de dificilă pentru mușchi.

Strategia de formare și nutriție pot fi descrise după cum urmează: instruire scurtă, foarte intensă 40—50 minute 3 ori pe săptămână Cu greutăți medii, sarcini minime de carton care rulează etc. Nutrienți B. Notă: Unul dintre sportivii remarcabili-ectomorfe - Frank Zayne. Cu creșterea sa Vedeți și greutatea 90 KG, a primit titlul "Dl. Olympia", și de trei ori.

(Cititorii acestui articol mai citesc: Metabolism bazal)

Acest tip de plus este ideal pentru culturism. Atleții acestei categorii sunt pliate atletic de la natură și pot fi numiți genetic norocos. Deși, desigur, fără o muncă adecvată asupra lui și nutriția adecvată, desigur, cu siguranță nu este de făcut - Dacă neglijezi aceste principii, poate fi ușor ruinat și cel mai bun material. Strategia de instruire și nutriție poate fi descrisă după cum urmează: orice tip de lucrări de antrenament, este important să se antreneze cu mintea și să participe la o sală de gimnastică 2—3 ori pe săptămână din 60 inainte de 90 minute.

În nutriție, urmați principiile generale și pentru a rezista la nivelul aportului de proteine 2—2. Carditionare - moderată 30 —45 minutecu o anumită frecvență. Notă: Un exemplu luminos al unui mezomorf poate servi drept proprietar de șaptezeci al titlului "Dl. Olympia" Arnold Schwarzenegger.

You need to have JavaScript enabled in order to access this site.

Știi asta? Acesta este cel mai comun somatotip pe care îl posedă majoritatea oamenilor. Se caracterizează printr-o tendință de plinătate masa de grasimi cu nuci rapidametabolismul lent și forma corpului în formă de baril. Strategia de instruire și nutriție poate fi descrisă după cum urmează: Lucrul cu mai multe lovituri, cu mare de la 10 numărul de repetări, creșterea consumului de apă din 1.

Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes. Uitați-vă lacele mai bune strategii și sfaturi a 8 sportivi cunoscuți. Nu vă feriți de greutați mari Cu siguranță v-ați întâlnit cu teoria, care susține că,pentru arderea grăsimilor, ar trebui să vă antrenenați cu greutăți mici și multe repetări. Dimpotrivă, opusul este adevărat.

Selectarea atentă a dietei de produse. Dacă atrageți știința, există chiar un sistem special dezvoltat de șapte os, care vă permite să clasificați mai precis somatotipul uman, în funcție de conținutul unei componente din structura comună fâie de ardere pentru ectomorfe.

Prima figură estimează proporția componentelor endomorfului, al doilea - mezomorf, al treilea - ectomorf. Apoi, aici este un exemplu specific. Endomorful pur corespunde unor astfel de numere "": endomorf. Prima cifră 7 - cea mai mare contribuție la una dintre cele trei componente. Cu alte tipuri, principiul funcționează în mod similar. Deci, ne-am uitat la tipurile extreme de clădiri umane, însă merită să spunem că este doar teoria, în practică - somatotipuri "curate" S.

De obicei, conform unui indicator de exemplu, circumferința periei Dumneavoastră aparține unui singur ektomomorf, și pentru circumferința de sân la alta - Mesomorf. Prin urmare, ar trebui, de asemenea, să țină cont și să producă un fel de tip de adăugare medie, care ocupă o poziție intermediară între acestea 3.

De exemplu, cineva mărește cu ușurință mușchii, totuși, împreună cu aceasta, are o tendință de a câștiga grăsime, adică. Există mușchi, dar ele sunt încastrate într-un strat de grăsime.

Un astfel de tip poate fi atribuit unui endometricomorf cu o scară " "Și include: luptători grei, chei de rugby, împingătoare de kernel etc. Deci, cred că principiul general al sistemului șaptebal de ce de ce 7de ce nu 3 sau 5Iată o întrebare Anulare. De asemenea, merită să spunem că această clasificare este relevantă pentru cei care nu sunt angajați în sport și încă - nu este adevărul în ultima instanță, adică. Puteți să vă aduceți corpul la structura de care aveți nevoie, principala lucru ar fi o dorință.

În general, pentru a vă identifica corect somatotipul, cel mai bine este să vă plimbați în trecut sau mai degrabă în copilărie Fotografii pentru a vă ajuta Și amintiți-vă de tendințele corpului vostru, sub ultima vreau să spun capacitatea de a stabili sau de a descărca greutatea.

Cum ați fost în copilărie - o cetate de fixare sau un copil dureros de subțire?

Asevedeași