Moong dal se pierdere în greutate, Masoor dal pentru pierderea in greutate

Masoor dal pentru pierderea in greutate,
Condimente și pierderi de grăsime abdominală Moong dal, un mâncăr puternic din India, preparat cu fasole de mung, poate fi o parte nutritivă a unei diete de slăbit, dacă este preparată cu ingrediente sănătoase. Boabele de munte oferă fibre și proteine, două substanțe nutritive satioase care vă pot ajuta să controlați foamea, astfel încât să vă puteți reduce aportul de calorii pentru a pierde grăsimea totală a corpului, unele dintre acestea provin din zona abdominală. Rețetele Dal apelează, de asemenea, la o sumedenie de condimente care pot avea beneficii pentru pierderea în greutate atunci când sunt combinate cu o dietă sensibilă și exerciții fizice regulate.

Gustă Moong Dal cu conținut ridicat de proteine, cu conținut scăzut de carbohidrati, pentru pierderea în greutate: Urmărește aici rețeta video Video: Dieta Rina,z 3,carbohidrati. Mintea noastră este cablată să considere gustările drept mese mici; prin urmare, nu ne deranjează să ne înșelăm dieta pentru a ne prinde cu cartofi prăjiți și pakode între mese.

moong dal se pierdere în greutate docs pierdere în greutate tulsa ok

Dar realitatea este departe de ea. Mâncarea regulată a unor astfel de alimente bogate în grăsimi, chiar și în cantități mici, poate aduce un rău în dieta noastră de slăbit. Știm că nu există foarte multe opțiuni sănătoase pentru gustare, dar puteți să vă folosiți întotdeauna creativitatea și imaginația pentru a folosi bine și mâncări mici sănătoase și gustoase, care vor avea grijă de poftele dvs.

moong dal se pierdere în greutate pierdere în greutate flora gut

Această gustare îndeplinește toate aceste cerințe pentru a face o mâncare mică delicioasă și ușoară pentru pierderea în greutate. Este, de asemenea, perfect pentru a fi servit ca aperitiv la o petrecere pe care o găzduiești.

Alimente de mâncat Legume Broccoli, roșii, varză, conopidă, tărtăcuță de șarpe, tărtăcuță amară, spanac, ardei gras, tărtăcuță, ardei iute verde, dovleac, okra, vinete, ridiche, nap, morcov, sfeclă roșie, cartof dulce, cartof cu coajă, ridiche verde, mazăredovleac de vară și fasole verde. Fructe Mere, banane, mango, struguri, sapodilă, tei, lămâie, portocală, pară, smochine, afine, fructe stelute, pepene verde și pepene verde.

În loc să serviți gustări unsuroase sau pâine cu usturoi bogat în carbohidrați și bruschetta, serviți această gustare cu roșii și castraveți ca bază în loc de pâine. Și, presărați moong dal bogat în proteine, în loc de topping-uri grele. Puteți săriți brânza cremă pe castraveți, pentru a face un conținut scăzut de grăsime.

Dacă sunteți pe o dietă de slăbit, puteți adăuga această rețetă la mesele dvs.

Crispy Pakoray Moong Dal kay - Moong Dal ke Pakode recipe - Moong Dal Pakora

Urmăriți videoclipul rețetei de mai jos și faceți acest aperitiv ușor condimentat, răcoritor și sănătos acasă. Urmărește: videoclip rețetă cu gustări de tomate și castraveți sănătoși Citește și: Pierdere în flash slimming 5 gustări cu conținut scăzut de calorii care pot ajuta la reducerea grăsimii din burtă Top Articole.

moong dal se pierdere în greutate modelul de pierdere în greutate

Asevedeași