Obiectivul macro pentru pierderea de grăsimi

Obiective de pierdere de grăsime, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

pastile slabit super slim

Ar trebui să vă numărați macro-urile? Când cineva vorbește despre formarea în formă, există două cuvinte pe care parcă le auzi mereu Unul vine de obicei cu celălalt și mulți obiectivul macro pentru pierderea de grăsimi din domeniul sănătății vă vor spune că, dacă ar trebui să sublinieze importanța uneia asupra celeilalte, dieta ar câștiga aproape de fiecare dată.

pierde în greutate boise idaho

Acesta este unul dintre motivele pentru care numărarea macro-urilor este atât de importantă, mai ales în rândul profesioniștilor din domeniul fitnessului și al oricui dorește să devină serios în legătură cu formarea. În timp ce numărarea caloriilor vă poate ajuta să pierdeți în greutate, pentru a obține o sănătate totală și o stare fizică optimă, va trebui să priviți dincolo de calorii și să recunoașteți că nu toate caloriile sunt create egale.

Macrocomenzile sunt doar o parte a puzzle-ului

Dacă doriți să vedeți câteva rezultate reale în călătoria dvs. Ce este o macro? Înainte de a vă putea urmări macro-urile, trebuie să știți care sunt exact. Este o practică populară în rândul culturistilor de elită și al concurenților fizici de vârstă și a devenit destul de populară printre concurenții crossfit și cei care urmează o dietă paleo în ultimii ani.

Account Options

Nu confundați macronutrienții grăsimi, carbohidrați, proteine cu micronutrienți vitamine și minerale. Deși obiectivul macro pentru pierderea de grăsimi se vorbește la fel de mult, din punct de vedere tehnic, alcoolul este un al patrulea macronutrient, deoarece conține calorii, iar toate caloriile provin din macronutrienți.

Grăsimi Nu cu mult timp în urmă, lumea sănătății a dus un război împotriva grăsimilor, iar dietele cu conținut scăzut de calorii păreau modul inteligent de a mânca sănătos. Din fericire, am aflat de atunci că există grăsimi bune și grăsimi rele, dar când vine vorba de numărarea macro-urilor, grăsimile înseamnă atât cele bune, cât și cele rele saturate, nesaturate și colesterol.

  1. Cum să numărați macro-urile: un ghid pas cu pas - Nutriție -
  2. Adăugați în lista de dorințe Instalați Aveți de gând să începeți o dietă Keto completă?

Grăsimea este al doilea macronutrient și avem nevoie de acest nutrient esențial pentru a absorbi vitaminele și mineralele, pentru a ajuta la funcționarea creierului, pentru a regla hormonii și multe alte funcții importante ale corpului.

Puteți obține grăsimi din multe locuri, printre cele mai frecvente sunt carnea, nucile, unturile de nuci, uleiurile, peștele gras și avocado.

Ca și în cazul proteinelor, cantitatea de care aveți nevoie depinde de obiectivele dvs. Carbohidrați Carbohidrații completează cei trei macronutrienți esențiali și, în timp ce carbohidrații au fost inamicii, aceștia își au locul în orice dietă.

neuropatia peroneală și pierderea în greutate

Glucidele sunt depozitate în creier, sânge, ficat și mușchi ca glicogen, iar corpul nostru le folosește pentru energie esențială. Din nou, valoarea țintă va depinde de obiectivele dvs.

Ce sunt Macronutrienții?

Macro vs. Calorii Una dintre cele mai confuze părți ale stăpânirii macro-urilor este înțelegerea diferențelor, precum și relația dintre calorii și macro-uri.

provocări pentru a pierde în greutate rapid

După cum am menționat în prima lamă, toate caloriile provin din macrocomenzi, ceea ce înseamnă că fiecare macronutrienți are un anumit număr de calorii. În timp ce numărarea caloriilor numai va ajuta la atingerea obiectivelor de slăbire, macro-urile sunt cheia unei abordări echilibrate a pierderii în greutate și a unei sănătăți fizice optime. Cum numeri macro-urile?

Iunie 21, Timp de citire: 12 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Odată cu apropierea verii, cu toții ne concentrăm asupra unui singur obiectiv: pierderea grăsimii. Asigurați-vă că mâncați mai puțin decât are nevoie de corpul dvs. Desigur, există multe altele, cum ar fi distribuția macros-urilor dvs.

Deci, acum, când înțelegeți exact ce sunt macro-urile și de ce sunt importante, să vorbim despre modul în care le numărați. Și asta înseamnă totul. Când mâncați ceva care are o etichetă nutrițională, acest lucru se poate face destul de ușor cu puțină matematică.

Pentru alimentele care nu vin cu etichetă de exemplu, fructe, legume, carne etc. Măsurarea tuturor alimentelor folosind o cântare poate părea destul de obsesivă, dar ai fi surprins de câte calorii suplimentare provin din umplerea excesivă a canelor și lingurilor de măsurare în fiecare zi.

Ce este o macro?

Aceasta este într-adevăr întrebarea finală și depinde în totalitate de individ și dacă simt că va fi benefic pentru obiectivele lor de fitness. Cu siguranță, există avantaje și dezavantaje în a număra și a nu contoriza și, dacă nu obțineți deja imaginea, numărarea fiecărui articol pe care îl consumați și utilizarea unui cântar pentru a cântări toate porțiunile dvs.

Folosit popular de persoanele care caută să scadă în greutate sau să crească masă musculară, numărarea macronutrienților macros vă poate ajuta să atingeți diverse obiective de sănătate. Aceasta presupune urmărirea caloriilor și tipurilor de alimente pe care le consumi pentru a atinge anumite obiective de calciu și macronutrienți. Deși numărarea macro-urilor este relativ simplă, poate fi confuz dacă abia începi. Acest articol explică avantajele contorizării macro-urilor și oferă un ghid pas cu pas despre cum să începeți. Ce sunt Macronutrienții?

Cealaltă extremă a numărării macro-urilor este că poate deveni periculoasă și poate duce chiar la stigmatul alimentar nesănătos și la dezvoltarea tulburărilor alimentare. Există, desigur, avantaje, așa că vă recomandăm să luați în considerare acest efort dacă sunteți doar timizi de obiectivele dvs.

dormind o mulțime de a pierde în greutate

Cu toate acestea, dacă sunteți deja nevrotic în ceea ce privește pierderea în greutate și aveți tendința de a vă stresa în legătură cu aceasta, vă abțineți doar de fitness și de pierdere în greutate sau dacă obiectivul dvs.

Asevedeași