Pierde mai multă greutate în vară

Pierderea în greutate pentru sezonul de vară - Beauté Locale

Avertizare Vara este plină de distracție! Petreceri, înot, plajă și altele asemenea fac din vară cea mai plăcută vară a anului!

  • Pierderea în greutate pentru sezonul de vară - Beauté Locale
  • Sfaturi mai rapide de pierdere în greutate
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | royal-studios.ro
  • Vapare cauzează pierderea în greutate
  • Partea 4 Efectuați activitate fizică regulată În acest articol: Pregătirea pentru a pierde în greutateCât să mănânci mâncarea dvs.
  • Slim în jos linux
  • Ceaiul pierde magazinul de greutate
  • Pierde mult în greutate vara - Sfaturi -

Dar vara este și sezonul în care mâncarea este delicioasă, dar nu atât de bună dacă încercați să slăbiți, cum ar fi carnea procesată pentru coacere, înghețata și băuturile reci cu zahăr. Planul pierderea uimitoare de grăsime. Pentru a pierde mult în greutate vara, trebuie să fii atent cu ceea ce mănânci și exercitați activ în mod regulat.

Pași Metoda 1 din 4: Pregătiți-vă pentru pierderea în greutate Cunoașteți greutatea potrivită tipului dvs. Pentru a vă determina obiectivul pentru o greutate sănătoasă, trebuie să utilizați indicele de masă corporală IMCun indicator al grăsimii corporale.

IMC-ul unei persoane este calculat ca greutatea sa kg împărțit la pătratul înălțimii sale m. Determinați greutatea dorită în kilograme și împărțiți-o la înălțimea dvs. Creșteți sau pierdeți cantitatea dorită de greutate pentru a se potrivi cu un IMC considerat sănătos: Un IMC sub 18,5 este considerat subponderal.

pierde mai multă greutate în vară

Un IMC de 18,9 este normal sau sănătos. Pe lângă găsirea unei greutăți sănătoase, trebuie să fii și realist. Dacă sunteți la doar o lună distanță de vară și totuși trebuie să slăbiți aproape 50 kg pentru a ajunge la greutatea dorită, poate fi necesar să vă gândiți să vă stabiliți un obiectiv mai mic, mai ușor de realizat.

Aflați câte calorii trebuie să mâncați și câte calorii să ardeți. Cu cât reduceți mai multe calorii, cu atât pierdeți în greutate; cu toate acestea, este important să mâncați nu mai puțin decât rata metabolică bazală BMRcantitatea de calorii de care are nevoie corpul pentru a funcționa corect în repaus. Această cifră pierde mai multă greutate în vară fi calculată folosind calculatorul online BMR.

În general, nu trebuie să pierdeți mai mult de 0,5 kg până la 1 kg pe săptămână.

pierde mai multă greutate în vară

În fiecare săptămână, pierderea de 0,5 kg la 1 kg este o rată sănătoasă de slăbire; Orice rata de scădere în greutate mai rapidă decât aceasta este o schimbare bruscă și ar putea fi un semn că corpul tău nu primește nutrienții de care are nevoie.

Pentru a face acest lucru, trebuie să încercați să tăiați de calorii pe zi și să ardeți încă de calorii. Acest raport va reduce numărul de calorii necesare pentru a pierde 0,5 kg pe săptămână. Înțelegeți și urmăriți aportul de calorii.

În lunile de vară, există atât de multe ocazii de luat masa, care sunt grătar, petrecere la piscină, petrecere cu înghețată, petrecere de vară din Hawaii. Dar dacă vrei să slăbești în timpul verii, tăierea caloriilor este importantă.

Slăbiți vara - cât de mult puteți pierde în 7 săptămâni?

Principiul de bază al pierderii în greutate este că numărul de calorii pe care le consumi trebuie să fie mai mic decât numărul de calorii arse.

Pentru a afla un aport zilnic normal de calorii, trebuie să țineți evidența cantității de alimente într-o zi, înregistrând caloriile tuturor alimentelor sau băuturilor. Caloriile sunt listate pe eticheta alimentelor de pe spatele ambalajului. Pentru alimentele fără etichetă, puteți găsi informații despre valorile calorice ale anumitor alimente pe internet prin intermediul datelor Departamentului Agriculturii din SUA USDA.

Rețineți numărul de porții pe care le consumați și înmulțiți acest număr cu numărul de calorii pe porție. De exemplu, dacă mâncați 30 de bucăți de cartofi prăjiți și o porție de 15 bucăți, trebuie să înmulțiți numărul de calorii cu 2, deoarece ați mâncat 2 porții.

Meniu cont utilizator

Odată ce aflați câte calorii consumați în mod normal, reduceți Scrie jurnal. Faceți notițe despre alimentele pe care le consumați și tipurile de exerciții fizice pe care le faceți și cât de des vă exercitați în fiecare zi.

Acesta este un instrument simplu, dar puternic, care vă ajută să vă responsabilizați. Un jurnal vă va ajuta să vă urmăriți progresul în ceea ce privește pierderea în greutate și, de asemenea, vă va da seama dacă urmați dieta corectă și rutina de exerciții.

Acesta este un mod minunat de a fi responsabil pentru tine și pe drumul cel bun. Multe aplicații pentru smartphone urmăresc consumul de alimente, consumul de energie, consumul de apă și multe altele! De multe ori ignorăm gustările între mese și presupunem că dieta noastră nu funcționează.

A dormi destul

În plus, mulți dintre noi credem că ardem mai multe calorii decât facem cu adevărat. Puteți utiliza un jurnal pentru a determina câte calorii ardeți în timpul exercițiilor fizice - indiferent dacă rulează pe bandă sau pe bicicletă. Dacă folosiți un aparat cardio în sala de sport, caloriile sunt de obicei calculate și afișate pe ecran.

pierde mai multă greutate în vară

Nu uitați să introduceți valori precum greutatea și vârsta dvs. Există, de asemenea, diagrame online care vă pot ajuta să vedeți câte calorii ardeți într-o jumătate de oră sau o oră pentru unele exerciții. Prin intermediul jurnalului dvs. Odată ce îți cunoști mai bine obiceiurile, poți începe să lucrezi la comportamente care interferează cu progresul tău.

Obține ajutor. Găsiți pe cineva care merge cu dvs.

Navigare principală

Asistența socială vă va face mai ușor planul de slăbire, deoarece alții vă vor face și mai responsabili și vor fi, de asemenea, ascultător și comentator atunci când vă confruntați cu obstacole. Dacă nu găsiți un însoțitor sau o persoană de sprijin în călătoria dvs.

Un antrenor poate fi o sursă excelentă de ajutor. Gândiți-vă la sistemul de asistență pentru o clipă! Consultați-vă medicul. De asemenea, ar trebui să vă consultați medicul pe parcursul întregului program de slăbire și să-l anunțați pe medicul dumneavoastră despre eventualele modificări sau simptome, cum ar fi constipația din cauza unei diete noi sau oboseală. În plus, ar trebui să vă întrebați medicul dacă greutatea nu este redusă, chiar dacă ați urmat planul potrivit, cum ar fi să mâncați bine, să monitorizați caloriile și să aveți pierde mai multă greutate în vară la consumul de alimente și să faceți exerciții fizice în mod regulat.

Acestea ar putea fi semne ale unei afecțiuni medicale de bază mai grave, cum ar fi boala tiroidiană. Cercetările arată că alcoolul te poate face să gusti mai bine și să mănânci mai mult. În plus, majoritatea băuturilor alcoolice precum berea sau băuturile spirtoase sunt asociate în mod specific cu grăsimea din burtă. Cu toate acestea, nu trebuie să vă abțineți absolut de la alcool, ci doar să limitați cantitatea de alcool pe zi de la unul la două pahare de vin sau băuturi spirtoase.

Amintiți-vă că atunci când ficatul trebuie să se concentreze asupra alcoolului, nu se poate concentra asupra pierderii de grăsime.

pierde mai multă greutate în vară

Pentru a vă ajuta ficatul să se concentreze asupra pierderii de grăsime, ar trebui să luați în considerare eliminarea băuturilor alcoolice și administrarea suplimentelor de curățare a ficatului pentru a vă menține ficatul în cea mai bună formă.

Folosiți numai vin și băuturi spirtoase.

Pagina principala Slăbiți vara - cât de mult puteți pierde în 7 săptămâni? Din păcate, cu cei 71 kg și cm, sunt mult prea grasă și aș vrea să slăbesc cât mai mult posibil în 7 săptămâni pentru că atunci vacanțele de vară încep cu noidar evitați efectul yo-yo. Cât de mult este posibil acolo și poate aveți sfaturi despre cum? Practic, un maxim de 1 kg pe săptămână este încă OK, orice mai sus este în sine destul de nesănătos pentru organism. În orice caz, nu este neapărat greutatea pură, ci mai degrabă grăsimea corporală.

Asevedeași