Pierderea somnului face să pierdeți în greutate

pierderea somnului face să pierdeți în greutate

Pierdeți în greutate perioada târziu

Somnul lipsă poate adăuga kilograme în talie Știri de ultimă oră: Iată de ce este posibil să nu pierdeți kilogramele în plus. Exemplele includ starea de spirit urâtă, anxietatea crescută și, în unele cazuri, depresia.

pierderea somnului face să pierdeți în greutate

Știai însă că dacă nu dormi suficient te poate face să te îngrași? Ei bine, potrivit unui nou studiu care apare în Progrese științifice de la cercetătorii de la Universitatea Uppsalae adevarat.

Fresh articles Vă poate face somnul să vă ajute să pierdeți în greutate. Cum să slăbești treptat Pagina principala » Pierdere în greutate » 10 motive pentru care nu pierdeți greutate 10 motive pentru care nu pierdeți greutate Pierderea in greutate este un proces - unul care nu se intampla intotdeauna cat de repede doriti.

Acest lucru poate explica de ce, în ciuda eforturilor pe care le depuneți, kilogramele în plus nu se desprind? Aparent, când îți este dor de somn, te încurci cu metabolismul corpului tău, care la rândul său poate afecta compoziția corpului.

Concluzie Înainte de o dietă, persoanele care doresc să slăbească încep să se gândească la beneficiile sau daunele unui anumit produs. Cu toate acestea, în perioada de slăbire, organismul are nevoie de vitamine și minerale, precum și de proteine. Pot bea lapte în timp ce slăbesc? Nutriționiștii au convenit că produsul nu este important doar pentru pierderea în greutate, ci și poate vindeca organismul.

Cu alte cuvinte, dacă nu primești Z-urile, sistemul tău poate fi procesat sănătos de alimente. În această investigație, cercetătorii au observat 15 participanți la un laborator.

pierderea somnului face să pierdeți în greutate

Toate s-au încadrat în categoria de greutate normală. Mesele au fost atent monitorizate, iar oamenii de știință s-au asigurat că activitatea lor fizică este standardizată.

Muzică Terapeutică pentru un somn profund vindecător - Intra in starea de AutoVindecare

Acest studiu a avut două părți. Primul a implicat ca participanții să aibă o noapte completă de somn 8 ore. Pentru partea a doua, subiecții au fost ținuți toți noaptea adică somn zero. Dimineața după fiecare intervenție, cercetătorii au prelevat probe mici de țesut de grăsime subcutanată adică grăsime sub piele și mușchi scheletic.

Motivul pentru care acestea au fost alese este simplu.

  • Nu aveți un sprijin social bun Este frustrant când nu pierzi în greutate chiar și după ce ai încercat atât de mult.
  • Cum pierderea în greutate poate îmbunătăți somnul și reduce apnee Când pierdeți în greutate încet pe o perioadă mai lungă de timp, sunteți mai mult ca să adoptați schimbări pozitive ale stilului de viață și puteți să vă mențineți greutatea pe termen lung.
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului

Din punct de vedere istoric, ambii au fost buni indicatori a ceea ce se poate întâmpla cu o persoană în mod metabolic. Anchetatorii au extras, de asemenea, sânge dimineața după fiecare intervenție pentru a evalua metaboliții; o enzimă care este produsul final al metabolismului.

pierderea somnului face să pierdeți în greutate

Acestea includ molecule de zahăr și aminoacizi încărcați de grăsime.

Asevedeași