Procentajul zonei de ardere a grăsimilor

procentajul zonei de ardere a grăsimilor

Cum se calculează pulsul optim?

Calculatorul zonei de ardere a grăsimilor

Zona de ardere a grăsimilor de impuls Pulsul este ceva care distinge rulează pentru a pierde în greutate din cursa obișnuită de vindecare, antrenamente speciale de ardere a grăsimilor de la aerobica clasică. În acest sens, este foarte important în timpul unor antrenamente pentru a măsura în mod constant frecvența pulsului pentru a obține efectul maxim. Faptul este că o persoană poate considera că se pregătește pe deplin și, în acest moment, organismul privește activitatea fizică manifestată ca fiind foarte ușoară ".

procentajul zonei de ardere a grăsimilor

Ca rezultat, cel care trenează nu atinge rezultatele dorite. Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor în formare? Experții împărtășesc toate încărcăturile pe cinci zone principale.

Acest puls, în care grăsimea este arsă cel mai eficient, trece în zona aerobă, dar poate fi diferită de fiecare persoană.

În ceea ce privește numărul de 0,7 sau 0,8, ele indică gama acelui impuls, care apare în timpul arderii grăsimilor. Corpul poate lucra, de asemenea, în zona de încărcături mici în timpul antrenamentului.

Tipuri de grăsime corporală: beneficii, pericole și multe altele

Această zonă apare atunci când devine respirație, încălzirea corpului, jogging-ul și la începutul antrenamentelor. Dacă antrenamentele au fost construite corect, după zona de sarcini minime, organismul se deplasează într-o zonă de fitness situată între zonele procentajul zonei de ardere a grăsimilor încărcare minimă și de ardere a grăsimilor.

Modificările pozitive nu apar în zona de fitness, dar numărul acestor calorii care sunt arse cu corpul crește. La încărcarea încărcăturilor, corpul merge fără probleme din zona de fitness în aerobic. Este posibil să se determine tranziția la această zonă printr-o creștere a cantității de aer absorbit, adică în respirație.

Cum funcționează acest calculator pentru zona de ardere a grăsimilor?

În acest moment, plămânii cresc și, în același timp, posibilitățile corpului cresc semnificativ. În zona aerobică, toate caloriile excesive sunt perfect arse, grăsimea este petrecută în mod activ.

procentajul zonei de ardere a grăsimilor

După aceea, zona aerobică intră într-o anaerobă având o valoare complet diferită pentru organism. În acest moment, corpul trece pe grăsime fără oxigen.

procentajul zonei de ardere a grăsimilor

Aici, ca "combustibil", carbohidrații sunt utilizați și în grăsimile mai mici - grăsimi. Acidul laptelui este considerat un produs secundar într-o astfel de zonă.

Un sfat sigur pentru arderea eficientă a grăsimilor

În timpul antrenamentului pe un nivel al mușchilor anaerobi, mușchii sunt mult mai rapizi, deci nu va funcționa mult timp într-o astfel de activitate fizică îmbunătățită. După ce anaerobul vine zona cea mai periculoasă, numită "Zona de încărcături maxime".

La trecerea la acest nivel, sarcina de pe cardiacă crește, sistemul respirator funcționează cu o eficiență maximă, iar organismul începe să cheltuiască toate substanțele tampon și rezervele acumulate.

Fără o nevoie particulară de a se antrena la acest nivel nu este recomandată, iar dacă aceste formări consolidate sunt necesare, acestea ar trebui să apară numai sub supravegherea unui formator experimentat.

  1. Cum să ardeți burta de grăsime mai rapidă
  2. A Manualul de utilizare | Rezumatul antrenamentului
  3. Arzător de grăsime rece înainte și după
  4. Pierderea de grăsimi și perioada ratată
  5. Slabit medic nutritionist timisoara

În cardițiile moderne despre simulatoarele aerobe, o mare atenție este acordată diviziunii CSS ritm cardiac pe zonele de impuls. De ce este atât de important să știți pulsul tău? Și ce ar trebui să fie atunci când mergeți și la ce rulează? De la frecvența sa depinde un anumit efect realizat dezvoltarea sistemelor cardiace-vasculare și respiratorii, scăderea în greutate, creșterea rezistenței, consolidarea mușchilor extremităților inferioare.

Principiul principal - în timpul formării, accentul este pus pe realizarea și menținerea unui anumit număr de heartfills în zona dorită pentru a obține un efect planificat. Formarea construită în acest mod va fi mai eficientă și va atinge obiectivul într-un timp mai scurt, monitorizează constant intensitatea încărcăturii.

La ce puls este ars grăsime (zona pulsului)?

Cum de a calcula frecvența cardiacă maximă MSCS? Acest indicator este o valoare condiționată teoretică. Calculul Ministerului situațiilor de urgență este realizat conform unei formule specifice: Numărul minus vârsta de ani de zile. Aceasta este cea mai simplă și mai populară formulă care poate fi utilizată la calcularea încărcăturii. Trebuie amintit că va fi exact indicatorul procentajul zonei de ardere a grăsimilor, care este observat cu exerciții intensive. Frecvența pulsului într-o stare calmă într-un adult sănătos este normală până la optzeci de lovituri pe minut.

Și, de exemplu, dimineața când ne trezim, poate avea valori mai mici - în medie șaptezeci de lovituri pe minut.

Asevedeași