Puteți să vizați pierderea de grăsime

puteți să vizați pierderea de grăsime

Îmbunătățirea compoziției corpului cu antrenament de forță Pierderea în greutate necesită putere și dăruire, dar dacă aveți multă greutate de pierdut, este mai ales descurajant. Când procentul de grăsime corporală este de peste 50 la sută, probabil că te uiți la luni sau eventual la ani de muncă pentru a obține fizicul dorit, în funcție de cât de mult ai pierdut în greutate.

Cum să pierdeți grăsimea din spate

Cu toate acestea, probabil că veți vedea rezultate notabile în primele două luni, ceea ce vă poate motiva să continuați. Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe călătoria cu pierderea în greutate și fitness; ea vă poate oferi îndrumări pentru a aborda orice condiții de sănătate de bază pentru a vă păstra în siguranță pe măsură ce vă pregătiți și pierdeți grăsimea corporală.

Obțineți o pierdere în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână. Dacă în prezent sunteți considerabil supraponderal sau obez, ar trebui să vizați pierderea semnificativă în greutate; dacă nu sunteți semnificativ supraponderali, dar aveți un procent ridicat de grăsime corporală, vizați o scădere în greutate mai mică care să vă ajute la îmbunătățirea compoziției corpului.

Pentru a pierde grăsime, trebuie să ardeți mai multe calorii decât luați din alimente dieta în func ie de grupa sanguină băuturi, astfel încât corpul dvs. Obțineți o pierdere de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, pe care o puteți obține prin reducerea a - 1.

puteți să vizați pierderea de grăsime pierdere în greutate spa sud de franța

În urma unei diete sănătoase și a unui program de exerciții fizice, ar trebui să puteți pierde aproximativ 1 la sută din grăsimea corpului în fiecare lună, potrivit Consiliului American privind exercițiile fizice. Utilizați un calculator online pentru a estima nevoile zilnice de calorii, astfel încât să puteți scădea - 1. Rețineți, totuși, că un calculator online oferă doar o estimare a arderii de calorii în funcție de vârsta, sexul și dimensiunea dvs.

Deoarece grăsimea arde mai puține calorii decât mușchii și aveți o proporție mai mare decât media de grăsimi, un calculator online ar putea supraestima nevoile dvs.

Utilizați ținta de calorii dintr-un calculator online ca punct de plecare, dar așteptați să vă ajustați ușor aportul caloric pe măsură ce progresați până când veți găsi un aport care vă permite să pierdeți 1 - 2 kilograme săptămânal.

Trebuie sa mancam inainte de antrenament cele mai bune cantinarii de slabire

Reducerea procentului de grăsime corporală cu dieta Veți vedea cele mai rapide rezultate - și veți obține o compoziție mai sănătoasă a corpului - dacă vă ajustați dieta pentru a promova pierderea de grăsime și a reține țesutul muscular. Asigurați-vă că mâncați o mulțime de proteine, care oferă aminoacizii de care aveți nevoie pentru a repara și a construi un țesut muscular nou.

Rotunjiți restul dietei cu puteți să vizați pierderea de grăsime integrale, grăsimi sănătoase - cum ar fi uleiul de măsline, semințele de in și avocado - și fructe și legume. Experimentați cu diferite arome în călătoria dvs.

Reducerea procentului de grăsime corporală cu dieta

În cele din urmă, veți obține rezultate mai bune dacă găsiți o dietă sănătoasă la care vă puteți lipi, mai degrabă decât să vă simțiți forțați într-o dietă care vă place și, în cele din urmă, să renunțați. Crește-ți arderea grăsimilor cu Cardio Obținerea mai multor activități este esențială pentru pierderea de grăsime - aerobic care pompează inima îți crește necesarul de calorii pentru ziua respectivă, iar fiecare antrenament te va ajuta să topești grăsimea.

Găsiți câteva aerobic de care vă bucurați - de exemplu, aerobic cu apă, canotaj, eliptic, mers rapid sau alergare - și parcurgeți activitățile preferate pe parcursul săptămânii pentru a evita plictiseala. De fapt, vei arde mai multe calorii dacă te impingi să lucrezi la o intensitate moderată sau viguroasă, care în cele din urmă arde mai multe grăsimi și calorii decât să rămâi în zona de ardere a grăsimilor.

Planificarea meselor pentru bărbați

Îmbunătățirea compoziției corpului cu antrenament de forță Încorporarea antrenamentului de forță în rutina ta te ajută, de asemenea, să pierzi grăsime. Eco subțire caracteristicas de forță creează mușchiul - un tip de țesut extrem de activ din punct de vedere metabolic - astfel încât să puteți arde mai multe calorii pe parcursul zilei.

Vă ajută, de asemenea, să rețineți mușchiul în timp ce pierdeți grăsime, ceea ce vă va ajuta să vă asigurați un procent sănătos de grăsime corporală când vă atingeți greutatea. Planificați antrenamentele de formare a forței în rutină de două ori de trei ori pe săptămână și faceți din fiecare sesiune un antrenament cu corp complet.

puteți să vizați pierderea de grăsime tapout xt pierderea în greutate

Luați în considerare să angajați un profesionist pentru a efectua o evaluare de fitness și proiectați un program pentru dvs. La un procent de grăsime corporală mai mare decât media, unele exerciții pot fi deosebit de puteți să vizați pierderea de grăsime și necesită modificări, cel puțin până când veți fi mai puternic și veți pierde grăsime corporală. Un program personalizat vă va oferi cele mai rapide rezultate cu cel mai mic risc de rănire.

puteți să vizați pierderea de grăsime fat burn pantip

Asevedeași