Urmăriți aplicația progresivă a pierderii în greutate

Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -

Avertizare Dacă doriți să pierdeți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3. Pentru a obține acest lucru, va trebui să fiți pe o dietă săracă în calorii și să faceți o mulțime de exerciții viguroase în fiecare zi. Deci, de fapt această acțiune nu este recomandată. Pierderea de 1 kilogramă la 1 lire pe săptămână este considerată mai sănătoasă. Acest lucru necesită să arzi cu aproximativ Cu toate acestea, dacă totuși vrei să slăbești rapid pentru un eveniment care nu poate fi amânat, există mai multe modalități prin care poți încerca să crești cantitatea de greutate pe care o poți pierde.

Reduceți-vă aportul zilnic de calorii pentru a deveni un deficit și mișcați-vă corpul mai mult pentru a crește numărul de calorii pe care le ardeți în fiecare zi. Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele, puteți, de asemenea, să vă schimbați stilul de viață într-un mod mai sănătos.

Etapa Metoda 1 din 3: Reglarea dietei Urmăriți mâncarea pe care o mâncați folosind aplicația sau jurnal alimentar. Pentru a păstra un deficit de calorii, ține evidența a tot ceea ce mănânci.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Aplicația Mai suplă în 30 de zile este creată pentru a vă permite să pierdeți în greutate într-un mod rapid și sigur. Nu numai că dispune de antrenamente sistematice, ci vă oferă și diete. S-a dovedit științific faptul că îmbunătățește sănătatea și forma fizică. Antrenamentele și datele referitoare la calorii pot fi sincronizate pe Google Fit. Respectați programul și veți avea un corp mai frumos ca oricând într-un timp foarte scurt.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este utilizarea unui jurnal sau a unei aplicații alimentare. Urmărește tot ceea ce consumi folosind un jurnal sau o aplicație pentru alimente. Dacă ești femeie, ține-ți aproximativ 1. Urmăriți ce mâncați și beți imediat după mâncare, astfel încât să nu uitați.

Sau, dacă știți deja ce aveți de gând să mâncați, înregistrați mâncarea într-o aplicație de urmărire înainte de a o mânca. De asemenea, poate fi util pentru reglarea caloriilor și distribuirea lor uniformă între alimentele și gustările pe care le consumi. Urmăriți aplicația progresivă a pierderii în greutate uitați, nu contează dacă sunteți pe o dietă cu conținut urmăriți aplicația progresivă a pierderii în greutate de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi.

Comparați aplicațiile pentru pierderea în greutate

Ambele metode de pierdere în greutate sunt la fel de eficiente. Deci, alege opțiunea care este cea mai potrivită pentru tine. Consumați porții de legume și fructe la fiecare masă. Fructele și legumele au un conținut mai redus de calorii decât alte alimente și se umplu deoarece sunt bogate în fibre.

Centre de pierdere în greutate din thane

Mâncând mai multe legume și fructe la fiecare masă, puteți reduce caloriile și elimina foamea într-o manieră sănătoasă. Umpleți jumătatea farfuriei cu fructe sau legume la fiecare masă. De exemplu, puteți mânca dimineață 2 căni de pepene cu pâine prăjită și ouă și salată legume într-un bol de supă minestrone Supă groasă italiană la prânz.

pierde mai repede grăsimea corporală cum să îndepărtați grăsimea laterală pentru om

Pentru cină, vă puteți bucura de două căni de legume aburite cu orez brun și piept de pui fără piele. Bacsis: Nu adăugați ulei sau unt în legume, deoarece acestea pot crește numărul de calorii din dietă.

Încercați să asezonați legumele cu ierburi, oțet, condimente și suc de lămâie. Includeți porții de lapte cu conținut scăzut de grăsimi în fiecare zi. S-a demonstrat că consumul de lactate cu conținut scăzut de grăsimi, în efortul de a reduce caloriile.

Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți

Adăugați porții de lapte cu conținut scăzut de grăsime, iaurt sau brânză în alimentele pe care le mâncați în fiecare zi. Creșteți metabolismul consumând alimente picante. Capcaisina din alimentele picante îți poate crește metabolismul, astfel încât să te poată ajuta să slăbești și să îl ții. Include chili roșii, salsa Sos fierbinte mexican și condimente făcute din chili pentru a adăuga niveluri de capcaisină în alimente.

Cele mai bune aplicații pentru a slăbi

De exemplu, puteți săriți puțin piper de caienă cu ceapă pentru a face un sos chili, adăugând două linguri salsa picant pe burrito Mâncare mexicană sau stropind piper cayenne pe pui la grătar. Înlocuiți alimentele bogate în calorii cu opțiuni scăzute de calorii. O mică modificare se poate adăuga la aportul dvs.

  • 3 MODALITĂȚI DE A PIERDE 7 KILOGRAME DE GREUTATE îN 2 SĂPTĂMâNI - ENCICLOPEDIE -
  • Cele mai bune aplicații pentru a pierde în greutate ~ TOP Apps (iOS Android)
  • Cele mai bune aplicații pentru a slăbi Suntem în mijlocul verii și poate am întârziat puțin pentru operațiunea bikini.
  • Este posibil să se piardă în greutate de Thane Descărca cartea Yoga pentru pierderea în greutate de degete Account Options Descărca cartea Yoga pentru pierderea în greutate de degete Exemple pierdut in greutate pe sistemul de minus 60 forum Centre de pierdere în greutate din thane Adăugați în lista de dorințe Instalați Aplicația Mai suplă în 30 de zile este creată pentru a vă permite să pierdeți în greutate într-un mod rapid și sigur.
  • Calculați caloriile de pierdere în greutate Taie-ți caloriile Alegeți un program de slăbire Luați în considerare metabolismul dvs.

Dacă caloriile suplimentare pe care le consumi provin din băuturi, treceți la apa simplă sau alte opțiuni cu conținut scăzut de calorii. Dacă mâncați frecvent gustări cu conținut scăzut de nutrienți pe parcursul zilei, înlocuiți bomboanele și chipsurile cu legume și fructe proaspete. Băuturile sunt principala cauză a excesului de calorii. Atenție la cantitatea de sodă, sucuri și alte băuturi zaharoase pe care le consumi pe parcursul zilei.

Dacă bei aproximativ ml de sodă și suc în fiecare zi, poți scăpa de aproximativ de calorii în plus, trecând la apa simplă. Încercați o dietă rapidă postul intermitent a pierde o cantitate mai mare de greutate.

S-a demonstrat că dieta de post reduce cantitățile semnificative de greutate.

Foaie excel de pierdere în greutate. Urmărirea pierderii în greutate

Pentru a merge la o dietă de post, programați masa, astfel încât să mâncați doar 8 sau 10 ore în fiecare zi, în același timp. După aceea, nu mâncați deloc între ultima masă și începutul mesei a doua zi. De exemplu, dacă setați ora metode de slabire rapida la picioare să fie între și în fiecare zi, puteți lua micul dejun la a. După aceea, nu mai mânca din nou până la ora a doua zi.

Cum să slăbești 7 kilograme de greutate în 2 săptămâni

Metoda 2 din 3: Pierdeți în greutate prin exerciții fizice Deplasați-vă mai mult pe parcursul zilei, astfel încât să puteți arde multe calorii. Rămâneți activ vă poate ajuta să ardeți multe calorii și să pierdeți foarte mult în greutate.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Chiar și mici adăugări la activitatea dvs. Puteți crește numărul total de calorii pe care îl ardeți în fiecare zi cu următoarele: Plimbați-vă sau plimbări cu bicicleta în timp ce efectuați acțiuni Parcati vehiculul departe de destinatie Coborâți din autobuz într-un loc la o distanță mică de destinație și continuați pe jos.

diana pierdere în greutate dream arzătorul natural de grăsime natural

Folosiți scările în loc de lift A face jack jumping sau Genuflexiune în urmăriți aplicația progresivă a pierderii în greutate pauzelor comerciale la emisiunile TV Obțineți de minute de exerciții cardiovasculare moderate în fiecare săptămână. Aceasta este cantitatea minimă recomandată pentru sănătatea generală.

Cu toate acestea, această cantitate minimă poate fi folosită pentru a slăbi. Alegeți tipul de exercițiu care vă place să faceți și faceți-l în fiecare zi.

slabit la fata cum să pierdeți greutatea cu t25

De exemplu, încercați să faceți o plimbare, să mergeți cu bicicleta sau să alergați dacă pierdere în greutate grid crystal bucurați de activități în aer liber.

Dacă preferi să faci efort sala, folosiți mașina plimbator eliptic, ia o clasă de aerobic sau încearcă să înoți. Bacsis: Amintiți-vă că exercițiile pot fi defalcate în părți mai mici dacă nu le puteți face pe toate odată în fiecare zi. Încercați să faceți 10 minute de fiecare dată de trei ori sau de 15 minute de două ori pentru a înlocui cele 30 de minute de antrenament non-stop. Includeți antrenamentul de forță pentru construiți cantități mari de mușchi. Mai multă masă musculară vă va ajuta să ardeți multe calorii chiar și atunci când dormiți.

Faceți două sesiuni de antrenament de forță de minute pe săptămână și lucrați toate grupele musculare majore în fiecare sesiune.

rezultatele pierderii în greutate rapidă de 1 zi luptând să și piardă grăsimea de burtă

Aceasta include mușchii brațelor, picioarelor, stomacului, spatelui, feselor, pieptului și umerilor. Puteți ridica greutăți pentru a construi mușchi sau puteți folosi o frânghie elastică banda de rezistenta sau exerciții de ridicare a corpului pentru a construi forța. Alegeți opțiunea care vi se potrivește cel mai bine.

Încercați să faceți antrenamente cu intensitate mare pentru a arde mai multe calorii.

Cât de frustrant! A rămâne pe un platou de pierdere în greutate pentru câteva zile sau chiar săptămâni este perfect normal și se întâmplă la majoritatea dietelor la un moment dat. Petreceți ceva timp pentru a evalua motivul pentru care ați putut fi afectat de platoul dvs. Cap 1 Evaluarea platoului de pierdere în greutate 1 Înțelegeți modul în care progresează în mod normal pierderea în greutate. Majoritatea oamenilor slabesc foarte repede în primele câteva săptămâni ale unui nou regim.

Antrenament de mare intensitate, cunoscut și sub denumirea de HIIT antrenament cu intervale de intensitate marealternează exercițiile cardiovasculare de intensitate moderată și înaltă. Alternând între exerciții cu diferite niveluri de intensitate, puteți construi rezistență și arde un număr mai mare de calorii. De exemplu, încercați să mergeți timp de 4 minute, apoi să faceți jogging timp de 4 minute, apoi să mergeți încă 4 minute și așa mai departe.

Faceți 2 niveluri diferite de intensitate de exercițiu timp de 30 de minute în total. Multe sala care oferă clase HIIT. Încercați să urmați una dintre acestea pentru un exercițiu provocator. Metoda 3 din 3: Schimbarea stilului dvs. Alcoolul adaugă doar calorii goale și îți crește pofta de mâncare, ceea ce te face să mănânci mai mult decât de obicei.

Dacă sunteți femeie, limitați-vă consumul de alcool la cel mult 1 băutură pe zi sau 2 băuturi dacă sunteți bărbat. O băutură este ml bere, ml vin sau 50 ml băutură extrem de alcoolică.

  • Foaie Excel de pierdere în greutate
  • 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire - Acasă slăbește
  • Program de exercitii pentru slabit acasa Program de exercitii pentru slabit acasa Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă NutriFitUp 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Navigare în articole Top 10 exerciții de slăbit acasă.
  • Cum funcționează cu adevărat pierderea în greutate - și cum să începeți - Sănătate -
  • Cum să spargeți un platou de pierdere în greutate - eduCum
  • Pagina principala Foaie excel de pierdere în greutate.
  • Unele aplicații au funcții suplimentare, cum ar fi forumuri de asistență, scanere de coduri de bare și posibilitatea de sincronizare cu alte aplicații sau dispozitive de sănătate și fitness.

Bea apă ori de câte ori îți este sete. Rămânând hidratat, corpul tău nu va confunda setea de foame o afecțiune care te poate face să îți dorești să consumi excesiv de mâncare sau să supraalimentezi atunci când corpul tău nu este chiar înfometat În schimb, bea apă pe tot parcursul zilei și ori de câte ori transpirați pentru a vă menține corpul hidratat.

Puneți întotdeauna o sticlă de băutură reîncărcabilă cu dvs. Bacsis: Dacă nu vă place gustul apei simple, adăugați o pană de lămâie, niște fructe fructe de padure felii proaspete sau de castraveți pentru a-l face mai gustos, fără a adăuga o mulțime de calorii. Ia ore de somn în fiecare noapte.

pierdeți în greutate oferind plasmă înregistrați pierderea în greutate în 10 zile

Odihnă adecvată poate ajuta organismul să decidă cele mai bune tipuri de mâncare pentru a mânca. De asemenea, vă oferă corpului dvs. Du-te la culcare în același timp în fiecare seară și trezește-te la aceeași oră în fiecare dimineață, astfel încât programul tău să fie organizat. Unele lucruri pe care le puteți face pentru a avea un somn mai bun includ: Opriți dispozitivele electronice cu 30 de minute înainte de culcare Evitați cofeina după-amiaza și seara Păstrează dormitorul întunecat, rece și liniștit Folosind dormitorul doar pentru dormit și nu mâncați, lucrați sau stabiliți facturile în pat.

Efectuați tehnica relaxare deci nu mănânci din cauza stresului.

Cum să spargeți un platou de pierdere în greutate

Stresul vieții sau sarcinile de a dori să slăbească rapid pot fi stresante. La unii oameni, stresul îi poate determina să mănânce mai mult decât de obicei, ceea ce duce la creșterea în greutate. Luați cel puțin 15 minute în fiecare zi pentru a vă relaxa. Încercați să utilizați tehnicile de relaxare de mai jos: Yoga.

Asevedeași