Ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Ce este slăbitul din grăsime?

Șoldurile și coapele unt cele mai uceptibile de a acumula exceul de grăime, în pecial la femei. Pierderea în greutate și pierderea grăsimii corporale vă ajută să ardeți grăsimea acumulată în șolduri și în alte zone. Dacă pierderea în greutate aha să pierdeți grăsimea șoldului, combinați dieta cu forța și exercițiile cardiovasculare.

Pași Metoda 1 din 2: Reduceți aportul de calorii pentru a reduce excesul de grăsime Păstrați un jurnal alimentar timp de o săptămână.

Consumați dieta obișnuită timp de o săptămână. Luarea notelor vă va oferi o bază pentru a face modificări în dieta dumneavoastră. Un jurnal alimentar vă va ajuta să vedeți ce ați mâncat și, de asemenea, să ofere informații, astfel încât să știți ce să schimbați pentru a pierde în greutate.

Înregistrați porții, gustări, băuturi bogate în calorii sau alimente bogate în grăsimi pe care le consumați în mod normal. Marcați sau faceți o listă cu aceste alimente, astfel încât să vă puteți planifica cu ușurință dieta.

Continuați să păstrați un jurnal alimentar chiar și după ce ați început să slăbiți. Cercetările arată că persoanele care urmează un jurnal alimentar pot pierde în greutate cu succes pe termen lung. Reduceți de calorii în dieta zilnică. Reducând dimensiunile porțiilor, vă veți forța corpul să transforme grăsimea stocată inclusiv grăsimea șoldului în energie. Pentru a pierde în greutate și a pierde șolduri și grăsimi suplimentare, trebuie să reduceți caloriile. Reducerea aportului de calorii te va ajuta să slăbești.

Pierderea a de calorii pe zi vă va ajuta să pierdeți aproximativ 0, kg pe săptămână. Experții în nutriție spun că aceasta este o modalitate sigură și sănătoasă de a pierde în greutate. Folosiți un jurnal alimentar pentru a ține evidența alimentelor de care să scăpați pentru a pierde de calorii. Elaborați dieta corectă. Acest lucru vă va ajuta să controlați numărul de calorii din fiecare masă pe care o consumați și vă va ajuta să pierdeți în greutate.

Pentru a dezvolta porțiunea corectă a dietei, utilizați o cantar de alimente sau un echipament de măsurare în bucătărie. Cel mai bine este să ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea dimensiunea porției fiecărei mese, astfel încât să puteți controla bine cantitatea de alimente.

Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe

Estimarea ochilor vă poate determina să mâncați în exces și să pierdeți controlul aportului de calorii. Măsurați următoarele mărimi de servire: g sau aproximativ dimensiunea unui pachet de cărți alimente proteice, 30 g sau jumătate de cană de nuci, 1 cană de legume sau 2 căni de legume verzi și o jumătate de cană de fructe tocate sau 1 bucată de fruct.

De asemenea, ar trebui să mănânci aproximativ porții de cereale integrale pe zi. Alegeți alimente sărace în calorii. Un lucru pe care trebuie să-l țineți cont atunci când pierdeți în greutate este că, pe lângă controlul caloriilor și al mărimii porțiilor, alegeți alimente cu un conținut scăzut de calorii.

Cum sa ardeti maximum de grasimi

Alegerea alimentelor cu conținut scăzut de calorii cu porțiile potrivite este cel mai bun mod de a slăbi. Boabele integrale sunt foarte hrănitoare, deoarece sunt bogate în fibre și alți nutrienți.

Cu toate acestea, ar trebui să aveți grijă să alegeți produse care nu conțin condimente sau sosuri pentru a reduce caloriile. Majoritatea fructelor și legumelor sunt sărace în calorii.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime

Cu toate acestea, dacă alegeți să cumpărați produse conservate sau congelate, asigurați-vă că le verificați. Nu alegeți tipul cu adaos de condimente, sosuri sau zahăr. Limitați băuturile cu calorii.

ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea cum să pierzi grăsimea buricului în lună

De multe ori aceste băuturi sunt cauza creșterii caloriilor în dietă. Prin urmare, dacă doriți să slăbiți, încetați să mai luați aceste produse. Multe băuturi răcoritoare sunt bogate în calorii.

ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea pierde grăsimea de burtă în timp ce stați jos

Limitarea sau oprirea acestor băuturi este cel mai bun mod de a vă ajuta să slăbiți. Limitați următoarele băuturi: băuturi carbogazoase obișnuite, lapte integral, sucuri și cocktailuri din fructe, băuturi alcoolice, ceaiuri sau cafele cu zahăr, băuturi sportive, băuturi energizante și lapte de ciocolată.

Deși există unele băuturi fără ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea, ar trebui să le limitați, deoarece conțin îndulcitori artificiali și alți aditivi.

ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea cum să pierdeți greutatea la 45 kg

Limitați băuturile, cum ar fi: băuturi carbogazoase, băuturi energizante și băuturi sportive pentru dietă. Alegeți băuturi sănătoase precum: apă, apă aromată, cafea decofeinizată și ceai.

Asta se întâmplă, când luați pauză de la antrenament - GymBeam Blog Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a cum să pierzi grăsime are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs.

Ar trebui să beți cel puțin 8 pahare de apă pe zi sau până la 13 pahare în funcție de nevoile corpului. Reduceți gustările inutile. Gustările sunt, de asemenea, o amenințare la pierderea în greutate.

Cum să pierzi grăsime, menținând în același timp forța

Dacă tot mănânci gustări pe tot parcursul zilei, planul tău de slăbire va eșua. Nutriționiștii recomandă adesea limitarea caloriilor din gustări pe tot parcursul zilei. Dacă vrei să slăbești, mănâncă doar gustări cu de calorii pe masă. Este posibil să trebuiască să consumați gustări cel mult pe zi, în funcție de stilul de viață și de nivelul de activitate.

Exercițiul de intensitate ridicată HIIT este o combinație de activități cardio de intensitate mare și moderată, ajutând la arderea caloriilor și a grăsimilor.

ardeți grăsimea menținând în același timp greutatea pot statinele să vă facă să pierdeți în greutate

Experții în fitness recomandă adesea HIIT dacă doriți să pierdeți grăsime. Deși nu este axat pe șolduri, acest exercițiu vă va ajuta în continuare să ardeți grăsimea corporală.

Exercițiile HIIT sunt de obicei scurte și au o combinație de intensitate foarte mare cu intensitate medie. HIIT va fi mai eficient atunci când este combinat cu exerciții de antrenament cardio și alte forțe. Ar trebui să faci mișcare timp de cel puțin 30 de minute și 5 zile pe săptămână.

Ardeti grasimile si dezvoltati-va musculatura in 5 saptamani

Grăsimea șoldului nu poate fi redusă fără un exercițiu complet de ardere a grăsimilor. Doar cu exerciții care ajută corpul subțire și antrenamentul de forță, nu veți putea pierde grăsime în zonele dorite.

Ar trebui să încorporați mai multe exerciții cardio pentru a obține rezultatele dorite. Experții în sănătate recomandă de minute pe săptămână pentru a face exerciții de intensitate moderată.

Asevedeași